Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Zwrot towaru Informujemy, że wypełniając wymogi ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, masz prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od wydania przedmiotu umowy.
Informujemy również, że koszt odesłania towaru do Sklepu ponosi konsument.
Jeśli stwierdzisz, że chcesz zwrócić towar- wystarczy napisać do nas wiadomość e-mail, że nadajesz do nas paczkę z przedmiotem i prosisz o zwrot pieniędzy na konto (proszę podać). W ciągu 7 dni od otrzymania paczki zwracamy pieniądze za towar- pokrywasz jedynie koszty przesyłki zwrotnej.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Oczywiście wypełniając obowiązek ustawowy, udostępniamy wzór formularza odstąpienia od umowy: wzór do pobrania (pdf)


REKLAMACJE


Sprzedajemy towar najwyższej jakości. Jednak w razie ewentualnych problemów, nigdy nie uchylamy się od odpowiedzialności.
W razie jakichkolwiek uchybień towaru- wystarczy zadzwonić, lub napisać (KONTAKT) i zgłosić problem, a jego rozwiązanie potraktujemy priorytetowo.
Każda reklamacja rozpatrywana jest (w miarę możliwości) zgodnie z Twoim życzeniem: wymiana towaru na pełnowartościowy- na nasz koszt, wymiana towaru na inny dostępny w ofercie- na nasz koszt, zwrot pieniędzy za towar i koszty wysyłki (po odesłaniu przedmiotu).
Nie trzeba wypełniać skomplikowanych formularzy (ale zgodnie z ustawą- możesz!), przedzierać się przez mnogość kroków postępowania reklamacyjnego (mając na względzie zapisy ustawy- masz taką możliwość!).
Wystarczy wiadomość, a my staniemy na wysokości zadania (lub oficjalne pismo, którego wzór udostępniamy poniżej- całkowicie zgodnie z wymogami ustawy!).
Wzór pisma: pobierz (pdf)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl